Edebî bir metinde en sevmediğim şey kör göze parmaktır. Her şeyi anlatan geveze yazarlar hoşuma gitmez. Yazar daima okurla bir alış veriş içinde olmalı. Bazı şeylere değinip geçmeli. Devamını okura bırakmalı. Seyrettiğim film ya da dizide de aynı şeyi arıyorum. Ama o yerlere göklere sığdırılmayan Teşkilat dizisinde bunu bulamadım. Mantık hatalarına girersek dizi 12 yaş seviyesinin altında. Diyaloglara girdiğimizde ise seviye yok. İzlediğimiz her şeyi bir de adamlar anlatıyor ve dinliyoruz. Ya hu size hiç söylemediler mi? "Sözün tamamı ahmağa söylenir." Yoksa siz seyirciyi ahmak olarak mı görüyorsunuz?! TRT'nin dizi konusunda çok az başarısı vardır. Benim sevdiğim ise, Halka ve Şubat'tır. Bana göre gerisi angarya.