📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çoğu kişinin beğenmesine rağmen ben pek beğenmedim. Gerçekten sürekli tarih okuyan kişilere çok basit geleceğine eminim. Sayfa doldurmak inçin yazılan büyük puntolar hiç hoş olmamış. Aynı konuları anlatan daha dolu bir kitap okusaydım. Kitapta sürekli tekrarlanan cümleler, hiçbir edebi değer yok. Aman aman. İrem tarihi bilgi yok. Okuduğunuzda gerçekliğini açık açık sorguladığınız bir kitap. Ben sevemedim