cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
SEVİYORUM SENİİ . Bakma bana oyle; Birtanem Beni yakacakmis gibi bakma... Sana...yandigim dan daha fazla yanmam ben... İmkansız Olduğunu Bile Bile '' SEVERSİN '' Dokunmayacağını Bile Bile '' TUTULURSUN '' Yaşamayacağını Bile Bile '' BAĞLANIRSIN '' Görmeyeceğini Bile Bile '' YANARSIN '' Belki Bunu Bilir Ama Bilmez Sever , Ama Sevmez Görür, Ama Görmez İçindedir... Kimse Alamaz O Senindir, Sana Aittir Erişilmezdir..!! S E V D A D I R '' '' S E V D A M D I R..
Reklam
Günün birinde kalbimede uğra,,, olurmu,,, Gündüzleri şiir okur, geceleri sana şarkı söylerim,,, Kahveyi bilmem belki,,, Ama,,, çayı çok güzel demlerim,,, Gelirken ömürlük gel emi,,, Ben seni ömrüm yettiğince severim,,,
Senin şehrinde bir tek bana yer yoktu... Kuş olup gelmek istedim Kırık kanatlarımla... Su olup akmak istedim, Setler kuruldu akarlarıma... Oysa sadece yüreğine yakın, Razıydım görmeden yaşamaya... Aynı yağmurda ıslanıp, Aynı yollarda yürüseydim seninle, Şehrinin karışık sokaklarında... Olmasakta elele... Kesişmeseydi yollarımız, Gördüklerini görebilseydi gözlerim... Gezdiğin yerlerde dolaşsaydı Hasrete mahkum bedenim... Aynı sahilden baksaydık Uçup giden martılara... Kumsalda karışsaydı birbirine Maviye aşık ayak izleri... Yazdıklarımızı silseydi dalgalar Deniz kabukları toplasaydık Umudu çağrıştıran... Olmadı sevgilim olamadı... Seninle dolu isteklerim çoktu... Ve senin şehrinde bir tek bana yer yoktu...
öyle İki Gözüm. .... !!! Ne Kadar Ötesindeyim Yüreğinin. ..?? Hiç Hatrı Yokmuydu ; "Sevmelerimin"
Hayeller kuruyorum Senli benli yarınlarıma.. Hani OLSA YA diyorum... Her sabah kokunla açsam gözlerimi Güne... Ve her sabah dokunsam Gözlerim kapalıyken henüz... Tüm gece, Sıcaklığında dalsam uykuya... Ve bütün gün SeNi görmenin HEYACANIYLA BEKLESEM akşamı... Gecelerden KORKUYORUM şimdi SENSİZ geçtikleri için... O GÜN GELSE, Her geceyi öyle basarım ki Bağrıma, SEN GİBİ Biliyormusun, Seni seni ne kadar çok sevdiğimi...
Reklam