Sesini, GüLüşünü ÖzLediğim Biri Var !
KayboLuşLarında GözLerimin Heryerde Onu Aradığı..
Yürüdüğünde KaLbimin peşinden Gittiği,
Benimse ÖyLece Durup Dönmesini BekLediğim..
Biri Var ! Sevdiğim, DeğerLim..
Beni Sadece VarLığıyLa BiLe MutLu EdebiLen Biri !
Hiç Dokunmadığım, SarıLamadığım,
Hissettiğim ama Yaşayamadığım,
Kokusunu BiLe BiLmeden ÖzLediğim,
Teninin SıcakLığını Hiç duymadan Hasretini Çektiğim Biri Var !
Üzüntüsünü Derinden Hissettiğim,
MutsuzLuğunda Yanında oLamadığım İçin Kendime Kahrettiğim Biri Var !
Yanımda oLamasa da, İçimde oLan Biri Var !
MutLuLuğuma,
GözLerimdeki IşıLtıya Neden oLan .!!