cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
Seni Seviyorum Diyorsun'ya İçimi Titreten Sesinle..! Gülüyorsun'ya En Masum Halinle..! Yüreğime Dokunuyorsun Usulca Bitanem..! Bilemezsin İçimdeki Seni...! Herşeyine Razıyım..! Yeter'ki Esirgeme Yüreğini Yüreğimden..! Gözlerin, Gözlerime Değsin Yeter..! Yüreğimin Hırçın Sahibi..! Seni Rüyalara Sığdırmak..! Özleminle Yaşamak Bile Güzel..! Geceleri Bekler Oldum, Rüyalarımda Seni Görmek Adına..! Sevgini, Seni Hissediyorum Sevdiğim..! Benden Uzaktasın Ama ; Bil'ki Uzaklığına Rağmen, İçimdesin ..!!!!
Reklam
Dilimi tutuyorum"da, Yüreğim durmuyor işte. Hadsızce özlüyor yine...! Şimdi sana hangi şairin hasretini anlatayım. Hangi şiirle çağırayım seni. Sesim kısılırcasına. Yüreğim yanarcısana. Sana ölürcesine.. Nasıl dindireyim hasretimi..!! Lal Askim Benim yuregim seni Ne cok sevmiş be sevdam..
Sevmek,, Neydi ? Yaarr,,, Sana Dokunmakmı,,, Sahip olmak mı? Sanmıyorum,,,,,,,,, Sevmek Dokunmak Değil,,,,, Sevişmek Hiç Değil,,,,,,, Sevmek Gözlerinde ,,, Damla Damla Erimek... An Ve An Seni Düşünüp Seni Yaşamak,,,,, Saatlerce Hayal Kurmak ,,,,, Ama Yan Yana Olamamak... Sevmek Neydi?,,, Cann,,, Canımm,, derken,,, Canın,,, yanması..... Yürek Yaram,,,, dersin ya?,,,,,,, Yüreğinin Acıması..... Sewvmek ,, Tarifi,,,,,, İmkansız,,,,, Adı Konulamayan,,, Hüznün Taa Kendisi... Sevmek Sensin Yaarr,,,,,, Sevmek bitti diyip Unutamamak,,,,,, Aklımda Bile Yoksun,,,,,,Deyip,,,,Hep,,, Senli,,,, Hayaller Kurmak,,,,, SEVMEK SENSİN YAARR,,,,,,, Asla,,,,, Sahip,,,,,Olamıyacağın,,,,,,Birini Sevmek..... Sevmek An Ve An,,,,,,, Seni Düşünüp Yok Olup,,,,BİTMEK,,,,eeyy,,,,, Yaarrr....
Eylül gibi seviyorum seni. __Nasıl? __Çünkü Eylül güneşi tenini yakmaz ,yağmurları canını üşütmez.Ilık olur Eylül rüzgarları,denizleri hafif dalgalı,akşamları serin olsa da bir çay tadımlığındadır ısınması. İşte bende seni böyle seviyorum,tıpkı Eylül gibi sakın,huzurlu ama biraz hüzün dolu biraz da yağmur kokulu...
Ahhh uykum nerelere gittin sıkıntı bastı uyuyamıyorum
Reklam