Görmeden sevebilir'mi insan..!
Evet sever hemde kördüğüm gibi,
Can olur,canan olur, aş olur yüreğine,
Güneş olur ısıtır, gece olur sarar..!
Düş olur uykularına, nefes olur hayatına,
Dua dua avuçlarına alır,
Kelam olur diline , söz olur bakışlarında,
Dokunmasada elleri ellerine , yüregine dokunur, Tertemiz..!
Bazen kıskanır , sitemkar olur ama aşk İle, Beklersin,girmeden gözlerindeki derinliğe,
Yaslayamasanda başını omzuna,
Sizi içine hapseder, kokusunu hissedersin,
Özlersin..!
Vuslata hasret aşar bir ömür beklersin,
İşte görmeden sevmek budur âzizim..!!!!