NEDEN...???
Neden bizi tercih etmeyen,değer vermeyen insanları hâlâ sevmeye ve değer vermeye devam ediyoruz?
Neden hep onları," belki bir gün" bizi sevmeye ikna edebileceğimizi düşünüyoruz?
Neden bizi seçmemeyi tercih eden birini seçmekte ısrar ediyoruz?
Anlamak ne kadar zor olsa da kabullenmemiz gereken acı gerçekler var..
Kendimizi sabote etmeyi,acı vermeyi bırakmalıyız..
Kalmakta nazlanana "kapıyı göstermeliyiz"...!
Bize ait olmayan bu insanlarda "kaybolmamaya" çabalamalıyız..!
Bizi tercih etmeyen insanlar için tüm beklentilerimizi çöpe atmalıyız...!
Bizim verdiğimiz değere saygı gösteren insanları hayatımızda tutmalı,
Bizi tercih etmeyen,seçmeyen insanlara da boşu boşuna hayatımızda yer vermemeliyiz