cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
#ÖZLEMİNLE yandım yine bugün. Kalbim acıdı bugün de #SEN YOKSUN diye.. BİLMİYORSUN.Sebepsiz ağlamalarımın ardı arkası kesilmiyor... Ne doğan güneş ne de batan gün umurumda bile DEĞİL.. Ben yine aynı BEN, sensizlik yine aynı ACI. Gözyaşlarım sanki pinardan boşalırcasına akıyor. Her gün #AĞLAMAYACAĞIM diye söz veriyorum kendime. Ama yine aynı son. Yine #AĞLIYORUM işte.... Bihaber kaldım senden. Ayrılığa alışır mı sandın bu YÜREK...??? Bu yürek hemen seni #UNUTUR mu sandın...??? Kolay değil her şeyi bir anda #SİLİP atmak! Ama YENİLDİM SANA İŞTE değil mi...??? Yenildi bu koca YÜREK;..... senin bırakıp gidişine.: #ÖYLE #ÇOK #ÖZLEDIM Kİ #SENİ.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kimse bilmez, uzun gecelerden aldığın hasarları. Uyandığını bilirler. Yürüdüğün yollarda kaç kez düşüp, kaç kez kalktığını bilmez kimseler. Yürüdüğünü görürler. Kelimeleri ile kalbindeki sevinçleri vurduklarında,canının nasıl yandığını bilmez kimseler. Görmek istediklerini görürler. Kaç kedere ilmek attığını, kaç çorap söküğü ile başa çıktığını, sabahları kaç umutla yamaladığını kimseler bilmez. Pencere önlerinde üşüdüğün anları, özlediğin anıları bilmez kimseler. Topla düşlerini. Gülümse..!!! Sen lazımsın sana, herkesten ziyade. 🖤🖤

cemil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
Beğendi
·
31 saatte okudu
·
2021 40. kitabı
Azad Penaber
9.2/10 · 931 okunma
Bir Boşluk Var Yüreğimde Sen Yoksun Diye... Yağmur Değil Sanki Hüzün Yağıyor Kente... Acılara Saplanmış Gönlüm... Kalemimden Sızım Sızım Sızılar Sızıyor... Hıçkırıklarım Ruhumun Kuytu Köşelerinde Boğuluyor... Her Defasında; Daha da Üşüyen Bir Yürekle, Daha da Yalnız Bir Yürekle Kala Kalıyorum… Bir Şiir Düşüyor Aşk Acısıyla Terbiye Olmuş Yüreğimden... Dilleniyor Sevdam Yine Hecelerde... Yokluğun... İçimdeki Varlığını Yavaş Yavaş Boğarken Ruhumda Asılı Kalıyor Ömrüm...
Bir gün belki diyorum belki..!!! Ya ben çıkıp gelirim..! Ya da sen çıkıp gelirsin..! Şimdiden adını koymayalım zamanın..! Ama olursa bir sonbahar günü olsun..! Yağmur da yağabilir üstelik inceden..! Hatta olmuşken rüzgâr da essin hafiften..! Bilirim sonbaharı sevdiğini..! Sen sonbahara kavuşurken..! Bende baharlar başlar yeniden...!