cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
Savaşmamı İsteseydin Savaşırdım ! Ama Hiç İstemedin, Hep Gitmeme İzin Verdin... Ve Bende Hep Sustum... Şimdi Mutluysan Devam Et... Ben Sevmeyi Öğrendim Zorluklara Boyun Eğmeyi Öğrendim... Ve En Önemlisi De; Yıkılsamda İçim Acısada Susmayı Öğrendim... Hani Demiştin Ya Bana Keşke Yanımda Olsaydın Diye... Şimdi Ben De Sana Diyorum KEŞKE YÜREĞİNDE BEN OLSAYDIM...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

cemil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Mart 2021 22:40
·
2021 38. kitabı
Nazım Hikmet Ran
8.5/10 · 27,8bin okunma
Yüreğime sığmayan hasretini, usulca üfledim GÖKYÜZÜNE....!!! Yağmur damlalarıyla bütünleşip düşerken YERYÜZÜNE, Her damlada SEVDAM çağlasın diye...!!! USULCA dokundum, yüreğimle yüreğine...!!! Sol yanında, RİTMİK vuruşlarıyla nasıl hissettiriyor,... Benim de varlığımı HİSSETTİRSİN diye....!!! Usul­ca akıttım gözyaşlarımı BİLİNMEZLERE.!!! Akan her DAMLA, önüne çıkan engelleri aşıp, Sonsuz ummanlarda HUZURA erişen, IRMAKLAR gibi coşup, sana erişsin diye...:!!! Usulca BUSELER kondurdum dudaklarına. Yüz­ündeki aydınlık, gözlerindeki IŞILTILAR hiç eksilmesin diye. ..!!! Ve CANCAĞAZIM, Usulca ömrümü ömrüne ekledim..!!! Şu yalan DÜNYADA var oldukça, NEFESİM, nefsinle bütünleşsin diye YÜREK Yangınım...**
Kaç geceyi soluksuz sabahladımı bilmiyorum hafız... Ama ! Hep gecenin sonunda bir umudun olduğunu da biliyorum... Ve bir gecenin sonunda güneş doğacağını da biliyorum... Biliyorum da, ama ! Korkuyorum hafız, hemde çok korkuyorum ! Ya o gelmeden bu nefes biterse ? Ya bir daha onu görmeden bu gözlerim kapanırsa ? Son bir kere o sıcacık ellerini tutamasa bu ellerim ? Bunları düşündükçe erir dururum her gece hafız.
ÖZLERKEN sevmeyi...SEVERKEN beklemeyi... Beklerken ACI çekmeyi YAŞADIN mı HİÇ"Sen; aklım ve kalbim arasında kalan, en güzelçaresizliğimsin Gözden Uzaktasın YüreĞimden Asla"Sen...Yüzümdeki gülüşlerin,ellerimdeki terlemenin, yüreğimdeki deli atışın sebebi...Her gece uykum, her sabah güneşim.Y ıldızım, ayım, akan kanım.Bitmeyen masalım. Bahçedeki çiçeğim, çiçekteki..... rengim. Gökyüzüm,denizim,mavim sen...Sevdamın adresi, aşkımızın menzili, içkimdeki tat, yaşadığım hayat sen... Sebebim, niyetim,geleceğim, geçmişim,...bilinmezliğim,belirsizliğim, kararlılığım,kararsızlığım sen...Bitmez yolculuğum,sonsuzluğum.Sen, gözüm, elim, yüreğim..... CAnım....!!!!