Beni hiç merak ettinmi ..?
acaba nasıL diye sormak istedin mi
kimseye , nasıL yaşadığımı düşündün
mü...? bunLarı sana neden soruyorum
biLmiyorum, biz seninLe çok şey
yaşadık, biz seninLe bir süre için aynı
hayatı yaşadık...! bunu bana yazdıran
şey ne gerçekten biLmiyorum... özLedim
diyeceğim, umrunda oLmayacak,
demiyorum o yüzden... neyse ,
uzatmayacağım neredesin ne
yapıyorsun hiç biLmiyorum... diLerim
iyisindir, diLerim her şey yoLundadır...
eğer oLurda akLına geLirsem , beni
anLamak ve nasıL oLduğumu merak edip
biLmek istersen eğer
soL göğsüne bir bıçak sapLa ve kaLbine
eLini bastır beLki anLarsın o zaman sorun yok 😔😔