cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
Adı konulmamış bir yokluktu... Oysa Aşk olsun diye niyetlenmşti.. Adı olmayan başı sonu belli olmayan.. Derman dedikçe dert olan bi yanlzlık olmuştu.. Olan olmuş .. Olmayan ise hiç olamamıştı.. Adı güya Aşk'tı... Sadece şiirde kaldı.. Ne yaşandı.. Ne de öldü.. İki arada bir derede arafta kaldı gitti.. Oysa destanlaşmayı beklerken.. Dimdik herseyi göze almışken.. Ezik bir şekilde şiir mısraları arasına sıkışarak.. Harf harf ezilerek.. Kıta kıta can çekişerek öldü.. Son'du.. Söndü ışıkları yüreğimin..🖤🖤🖤
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kere yarasına dokunduysanız, bir insanın! O insanı artık bir yabancı sayamazsınız!! Elinizi, yüreğinizi çektiğiniz an , O yara eskiye oranla daha çok kanar.. Eskiye özlem olurmu? Eski bukadar özlenirmi diyorlar.. Özlenir iki gözüm özlenir. Yüreğinin bir parçasını eskide bıraktıysan hemde nasıl özlenir... Hem ben daha geleceği özleyeni görmedim ki ! Özleyen de özlenen de hep eskidedir...
Aşka uçarsan kanatların yanar. Aşka uçamazsan kanatların neye yarar Aşka varınca kanadı kim arar Aşkın açamadığı kapı, kanatlanıp uçamadığı yer mi var Aşk, kanatlanıp uçmaktır ey yar 👉💚❤️💙👈
Dışarda yağmur başladı ☂️⛈ Koydum çayımı☕,yaktım sigaramı 🚬 Aklımda sen varsın gene😔 Sevdiğimiz şarkı dilimde ELBET BİR GÜN BULUŞACAGIZ 🎶🎵🎶🎼🎶
Beni hiç merak ettinmi ..? acaba nasıL diye sormak istedin mi kimseye , nasıL yaşadığımı düşündün mü...? bunLarı sana neden soruyorum biLmiyorum, biz seninLe çok şey yaşadık, biz seninLe bir süre için aynı hayatı yaşadık...! bunu bana yazdıran şey ne gerçekten biLmiyorum... özLedim diyeceğim, umrunda oLmayacak, demiyorum o yüzden... neyse , uzatmayacağım neredesin ne yapıyorsun hiç biLmiyorum... diLerim iyisindir, diLerim her şey yoLundadır... eğer oLurda akLına geLirsem , beni anLamak ve nasıL oLduğumu merak edip biLmek istersen eğer soL göğsüne bir bıçak sapLa ve kaLbine eLini bastır beLki anLarsın o zaman sorun yok 😔😔