cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
Küçücük bir mutluluk yeterliydi yüreğime senin sevmiş gibi görünmen beni bu sevdaya saldı hani Okyanusa salınan kayık gibi nereye gittiği belli değil ve o son cümlesi intihara sürekleyen; Ben seni hiç sevemedim,sevemedim... Her bir hatiraya dokunurken biraz senden çoğu benden gidiyor bedenimden bir vücutta iki can ölüyor yavaş yavaş..yanaklarımdan süzülen göz yaşları senin için değildi acilarim tarifsiz narkoz üstüne narkoz vuruluyorum damardan yine fayda etmiyor giden hep benden dün yine bir şeyler kesip altilar göremiyorum duyamiyorum hissetemiyorum narkozdan sırt üstü yattığım yatakta dönmek istedim ayaklarımi bastırarak fakat basacak ayaklarım yoktu işte o zaman anladım birseylerin ters gittiğini kulaktan kulağa garib garib konuşmalar doktorun son cümlesi aklımda halen...daha yaşı çok genç haftaya kadar çıkarmi bilinmez Allahtan umut kesilmez belli etmeyin o vakit tirnaklarimi avuç iclerime basarak seni tutan ellerimi kanla yıkamak istedim..giden biraz senden çoğu benden.......
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birde, Sevilmeye hasret adamlar var. Merhameti dağlar kadar, Sabrı okyanuslar kadar geniş. Ufacık yüreklerine Dünyalar kadar hüznü yüklemiş, Öylece,sessizce Gelip geçiyorlar bu handan..!!!!
Az önce geldin aklıma, haberin bile yok değil mi? Biliyorum aslında; elinde olsa ne aklıma gelirsin, ne de içimden geçersin. Ne güzel, bu kadarcık şeyle bile sevmeye devam edebiliyorum seni... Aslına bakarsan seni sevmek için doğmuş olmalıyım. Bütün hatalarınla, bütün kusurlarınla... Daha güzel görünmek için yaptığın o makyaj var ya, aslında o bile fazla. Kendini bir de uyurken görmelisin... O kadar güzelsin ki, o kadar masum oluyorsun ki... Işte o zaman bir daha seviyorum seni, bir daha affediyorum, bir daha sarılmak istiyorum... Seni sana saatlerce bıkmadan anlatabilirim, içimde öyle güzelsin... Gecenin bu saatinde kulağını çınlattıysam, beni affet... Şimdi uyumaya çalışmalıyım, iyi geceler öpünce geçmeyen yaram...
Sokaktaki herkes biraz sana benziyor, kiminin gülümsemesi, kiminin saçı, kiminin adımları, kiminin bakışları... Bu şehrin bütün sokakları sen kokuyor ama bütün şehir bir SEN etmiyor...!!!
...... __//Bugün bana söylenen en güzel söz... “Boşver..! Her bir şeyi kafana takma.. Hiçbir şeyi gereğinden fazla düşüncelerine dolama.. Öğren; İnsanlar kusursuz, Hayat ise asla sorunsuz olmaz..!”