cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
Duruşunu gülmeni kızmanı şaşkınlığını olgunluğunu sevdim Sesinide sevdim suskunluğunuda O doyumsuz sevdanı anlatacak kelime bulamadım çoğu zaman Sığmadın cümlelere hiçbir cümle seni yeterince tarif edecek kadar derin olmadı Seninle çoğalıyorum büyüyorum SeviyoruM İşte Ötesi Yok
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dün gece Hiç olmadığım kadar ihtiyacım vardı sana !!! Ağlıyordum hıçkırarak ... Sesini duymak iyi gelecekti bana emindim . Telefonu elime aldım . her canım yandığında birine ihtiyaç🌹 duyduğumda yalnız olmayı seçen ben bu defa istemedim ... kısa bir mesajdı ... ! ... Sana🌹 İhtiyacım Var ... ! Sonra ... ağlarken🌹 uyumuşumm ! Ve sen cevap yazmaya bile tenezzül etmemişsin . Benim canım yanıyordu ve sen hala kendi düşüncelerinde🌹 boğuluyordun ! Oysa böyle anlarda ne önemi vardıı kırgınlığın ? Benim SaNa ihtiyacım vardı ! SeninSe hala susmaya ! ... Şimdi bende🌹 susuyorum ... Yine tüm cümlelerimi içime🌹 sakladım Yine bir sürü cevapsız soru kaldı🌹 bana ... ! GiDiyoRsun belki ... SadeCe şunu🌹 söylemek istiyorum son olarak ; Benim dün🌹 geceee ... SaNa ihtiyacım vardı ! Seninse hala susmaya 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

cemil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·76 syf.·
Beğendi
·
19 saatte okudu
·
2021 26. kitabı
Tezer Özlü
8.2/10 · 7,5bin okunma
HANİ YALNIZLIKLAR VARDIR YAAAA;İnsanı çaresizce bir başına bırakan ! Hani hasret vardır ya gözyaşının her damlasıyla ıslanan! Hani umutsuzluk vardır ya insanı yavaş yavaş öldüren ! Hani hani kalp ağrısı vardır ya yüreğini kor ateşte yakan ! Hani rüyalar vardır ya aslında onun olmadığı ve içini çürüten !Sen derdin ya ? Bunların hiçbirini yaşamayacaksin asla . Senden hiç gitmeyeceğim senden diye " PEKİ HANİ ŞİMDİ NERDESİN ..? Ben SEN'i İstiyorum.... Seviyorum demeni istiyorum sadece... Hiç bir açıklama yapmadan... Boynuma sarılmanı istiyorum... Ellerimi sımsıkı tutmanı istiyorum..
Sonra özlüyorsun işte.. Onunla çok şey de yaşamış olsan, Henüz neredeyse hiçbir şey yaşamamış da olsan... Bir gün önce de görsen, hiç görmemiş de olsan, Çörekleniyor içine o melun his.. Tarifi zor...