cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
Ne olur gelme gecelerime. Girme artık düşlerime.O kadar özledim ki...Yapma bunu bana. Hissedemem seni.Yasaksın bana. Uzaksın! gözlerine bakamam, kokunu içime çekemem artık. Çok geç. Her gün sana daha fazla yanarak senden uzaklaşmak zorunda olmak ne kadar zor sen biliryor musun? Senden gün geçtikçe uzaklaşmak...Nefes alamamak. Arkandan bakarken gitme demek isteyip diyememek ne kadar canımı yaktı haberin var mı ki? Zamansız gitmelerin vurdu beni en çok...Gözlerimden akan tuzlu göz yaşlarımı seninle tattım ilk kez.. Senden sonra gülmek istedim. Dur dedi bendeki sen...Sana gülmek yakışır gülümse, dedi diğer bendeki sen. Duraksadım ve. Gülümsemelerim başladı.Ama acımı hissettiğim anda gülüşüm son buldu. Sen gittikten sonra düşürmemen için yalvardığım umutlarımı topladım o kaldırımdan. Umutlarımda yaralandı...Onların ne suçu vardı ki? Beni götürdün benden... Ben sana yandım. Bıraktığın izlerde yürüdüm... Ama. Yasaklısın bana,Uzaksın... Ve böyle de kalamlısın! Umutlarımı,düşlerimi bu kez düşürmen için ellerine veremem! Yasaklı ol,uzak ol. Can oldun,canımı yaktın,Yasaklı ol umutlarımı düşürme! Keşke yağmur olsaydın. Akıp gitseydin! Bana aşkı hatırlatmasaydın!.........
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen konuşmazsın konusacak kelime bulamazsin Bazen konuşmazsin anlaşılmam diye susarsın Bazen susarsin çünkü kime konusacağıni bilmezsin Bazen aslinda susmazsin sadece kelimeler susar Kendinle o kadar çok konusursun ki Bunu da kimse görmez ve dısardan Sadece sustun diye anlaşılır Bazen de kendinle konuşmaktan o kadar Çok meşgulsun ki konuşanı duymazsın
Ben aşık olmak istemiyorum ki, ben başımı yaslayıp müzik dinleyebileceğim birini arıyorum.Sıkılmadan saatlerce konuşabileceğim birini. Gittiğimiz yerleri beraber keşfedeceğim birini,ben ağlarken göz yaşlarımı silip ağlama diyecek birini. Gözlerime mutlulukla bakan birini arıyorum ben. Beraber sarhoş olup sokaklarda deli gibi bağıracağım birini. Geçmişimizi kıskanmadan. Bütün günün sonunda biten paramız yüzünden metrelerce yolu yürüyeceğim birini istiyorum.Zamanla aşık oluruz belki,ama tanıyıp yaşayıp aşık olmak istiyorum ben...❤️🦋❤️
Bir hasret var bende cümlelere sığmayan,acıyla anlatılabilen bir hasret. Gündüzleri yalnız bırakmıyor hayat mücadelesi.Akşam oluyor ve bana bir tek ben kalıyorum.Gözlerimi yumuyorum,üç kere ismini tekrarlıyorum ve hayalin gelip giriyor odamdan içeri. Sımsıkı sarılıyorum ona,sıkıntılarımı yokluğunu anlatıyorum.Ve her akşam daha bir farklı anlatıyorum.Ama her akşam söze,bir hasret var bende diye başlıyorum.Dizilere uzanıp gözlerinin içine bakarak,hiç bilmediğim şarkıları söylüyorum. Hasret dolu bu rüyanın en tatlı yerinde.Hayalin de terkedip gidiyor beni.O DA Senin gibi insafsız çıkiyor,ardına bile bakmadan çıkıp gidiyor.Sonra hasretin doluyor yüreğime.O an içimi yakan aşkınla ruhum sarsılıyor.Gururum ve onurum benle dalga geçerken,ben bir hasret vah bende diyerek duymazdan geliyorum onları. Hasretine yenik düşünce,yalnızlık iniyor odama perde perde.Bir umutla çıkıyorum pencereye,belki diyorum. Bomboş sokakları izledikçe köreliyor umutlarım.Yeniden yanaklarım ıslanıyor ayrılığın acısıyla.Gözlerimden yaşlar akarken bir çığlıkta haykırıyorum.Hala deli gibi seni sevdiğimi. Bir hasret var bende diye yazıyorum odamın duvarlarına.Her akşam aynı işkence tekrarlanıyor.Bak işte,yine akşam ve yine aynı terane.Yokluğunun acısı yüreğime bir hançer gibı saplandığı gecelerde.Böyle ediyorum sabahı.Bir hasret var bende,cümlelere sığmayan acıyla anlatılabilen bir hasret.
Bir uçurum kenarından atmak istiyorum şu yüreğimi artık ağır geliyor bana parça parça etmek istiyorum şu taşlara,şu kayaliklara vurarak hirsimi almak istiyorum bana ait olmayanı artık tasiyamam ağır geliyor.. ÖNCESI;......... Bir gün ayrılırsak ne yaparsın söylemiştin bana sustum bir derin nefesi yutkunamadan gözlerime nem çöktü başımı rüzgâra çevirip yerden kalkan toza iyi açtım gözlerimi ağladığımı anlamayasin diye tutulur nefesim hangi yöne dönsem hangi tarafa baksam hep sen olursun günde bir paket sigara iciyorsam iki paket olur bir tabak yemek yiyorsam bir ve birkaç bardak çay iciyorsam icmem ve yiyemem sensiz hiçbir şey günden güne kendimi eziyet kendimi zehirlerim bir gülüşüm var birde sen varsın neylerim sensiz geçen günleri yaşamak nedir derim koskoca bir yalan hayat yalan derim sensiz dört duvar arasına karanlığa hapsederim kendimi her gün yalvaririm ben kendimi öldürmeden sen al canımı her salise Hıçkırıklar içinde dua ederim Ve bir gün ayrılık olcak sensiz bu cennetin havasına yeşiline mavisine sarisina ayak uyduramam boğar beni aldığım sensiz her nefes o kadar ki seviyorum seni... Seni seviyorum her nefesimde.....