cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~

cemil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·286 syf.·
4 günde okudu
·
2021 28. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
8.3/10 · 16,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dolaşıyorum kıyısında mavinin. Çakıl taşları batıyor sanki yüreğime. Saçlarımı savuran rüzgarın sesi, Yanıma yoldaş bir tek martılar. Yürüyorum öylece sessiz sedasız, Kafamda cevapsız deli sorular, Bilmiyorum neydi, seraptı belki, Uçupta varamadığım o uzaklar.
Bilirsin sevgilim kelimelerin tükendiği anlar vardır cümlelerle anlatılmaz. Sevgi aşkı yazanlar hep susarlar böyle anlarda sevgi ise. kıvrım kıvrım. Bir çift dudak arar yürekten.haykırmak için.cesaret adına sonsuz seven. Kapler hatırına işte o zamanlar anlarsın sana nasıl yandığımı sen şımdı. Uzaklarda olsan bile. hissedebilirsin. aslında yangın yangın baktığımı. Anlarsın bir resminde gülen dudaklarla ve.gözlerinle bakıyorsun bana. Etrafın güllerle çiçeklerle dolu amma hepsi solgun duruyor senin yanında. Dudakların gözlerinle gülüyor bana doğru ne kadar narın ve güzelsin. İnan kıyamam sana dokunmaya seni seven yüreğim ve kalbimde böyle. Güzel Kalsın Sen bulunmaz.sevgim.ve.aşkımsın.sen.çok.özelsin
Sana sensizliğimi anlatmak isterim bu gece Uçsuz bucaksız köşelerde ağladığımı Anlatmak isterim Soğuk havalarda,yağan yağmurlarda,çıkmaz sokaklarda Seni sevdiğimi,sana aşık olduğumu,anlatmak isterim Gökyüzüne baktığımda,bedenini görmek isterim Yıldızlara baktığımda,gözlerini görmek isterim Ay'a baktığımda o güzel yüzünü görmek isterim Güneşe baktığımda ikimizi görmek isterim Gecemde gündüzümde her anımda sen Hasretinle eriyen acı çeken ben Bir gün geleceksin diye çok umutluyum Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun Yokluğunda resminle avunuyorum Sanmaki senden vazgeçerim Sözler yetmez sana aşkımı anlatmaya Günlerim geçmiyor sensiz buralarda Ne olur anla beni,
Hüzünlü şiirlerle tanıdınız beni... Oysa bir de çocuk yanım var. Küçük yaramaz bir çitlembik taşırım içimde. Kabına sığmayan haylaz bazen çıkarır kendini günyüzüne doğal, cana yakın, neşeli. Bir de hüzün kokan yanım mağrurluğum, sakinliğim, sabrımın sınırı yok zaten, olgun, durgun, suskun, yorgun yanım. Çekilip kenara izleme, gözlemleme yanım. Bir de başı eğilmez deli fişek yanım var ki hepsinden hallice gözü kara cesur dedim ya dengesizin biriyim. Ama hep hüzünlü şiirlerden geçtim. Gözlerim doluyken çok güzel gülerim..