cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
Söylesene ? Kime hak ettiğinden fazla değer verdin de, kıymet bildi ? Kimin yollarına gül döktünde, ezip geçmedi seni ? Feda ettin kendini de, kâr ettinmi hiç peki ? Geç kaldın belki, belki yılların gitti, belki de sağlığın bozuldu.. Geçti artık boşver... Neresinden dönersen dön, kârdır zararın... Bundan sonra kendin için yaşa, biraz da senin değerin olsun.. Çektiklerin de artık başının gözünün sadakası olsun...!! .....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok zordur insanın kendiyle savaşı.. Savaşan sen,savaştığın sen.. En önemlisi de... Kazananı ve kaybedeni olmayan bu savaşta, Çok şey kaybedersin kendinden.. Geriye kalansa,yorgun bir ruh, Yaralanmış bir yürek ki... Onlarda artık tutamaz elinden..!! 💙💔💙
___Şimdi ikimizin bir fotoğrafı oLmaLıydı...!! ___________Ama öyLe duvara asmaLık değiL, cüzdan da taşımaLık değiL, teLefonda sakLamaLık hiç değiL..!? ______Istiyorum ki kitap arasında sakLamaLık oLsun...!! ____Bundan 300 yıL sonra biri o fotoğrafı buLsun ve desin ki; ____________"Bi Adam bi Kadın'a nasıL böyLe güzeL bakar"...??
Vakit çok geç artık. Sana gelmeye , biz olmaya , seni tatmaya çok geç artık. Seni sevmeye bile geç ! Elini tutmadan yürümeye alıştığımdan beri. Ellerimsiz olmadan yaşamayı öğrendim. Sana sarılmadan uyumayı , gözlerine bakmadan görmeyi . Hatta seni öpmeden gülmeyi öğrendim. Başka insanlarla , başka olayların ortasında , başka bi ben olmayı. Ama özledim be çok bişey değil de ! Sevilmeyi özledim ! Duymayı o sözleri . Hani sen gittin ya ? Bi damla kanım akmadan ölmeyi öğrendim ! Sonra hayal kurmayı. Olmadığın masalarsa senle yemek yemeyi öğrendim. Beklemediğin evlere sen ordaymışsın gibi gelmeyi . Aynaya bakıp kendimle dertleşmeyi öğrendim. Sorma bana bişey cevap vericek kadar bilmiyorum hayatı. Hatta yaşamadım bile hiç ! Hani sen benim hayatımdın ya ? Hayatım derdin ya ? Bende senin hayatın olurdum sonra. Biz olamadık ki be bir birimize hayat olamadık. Sen benim hep saklı kalan cennetim oldun. Bende senin kaçtığın cehennemin. Olsun üzülmeni istemem. Hem bende üzülmem böyleyken. Mutlu ol sen , mutlu bak insanlara. Gül , eğlen bak ben böylede mutlu olurum. Öylede severim seni öylede beklerim. Ama dedim ya vakit çok geç . Biz olmak için , bana dönmen için vakit çok geç. Akşam gözlerinde boğulana dek yüzmem için. Kolundan tutup kendime çekip öpmek için. Kulağına fısıldayıpta seni seviyorum demek için . Ne bileyim herşey için çok geç. Yanlış anlardın ya hep beni ? Bende sorgusuz süalsiz bağırırdım sana. ? Artık bunlar içinde çok geç. Gidelim hadi yanlızlık , hatta sende benle gelme ! Yanlızlık için bile geç . Neyse , bunu dinlersin inşallah. Diycemde dinlediğinde bile çok geç olucak. Umarım anlarsın artık herşey için çok geç .. HERŞEY İÇİN...
Ölüm meleği CAN almaya gelirken Sevdiği insanın şekline Bürünürmüş Benim nefesim Bedenimden ayrılırken Sen gel be KADINIM