cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
Eğer seni böyle güzel sevmemiş olsaydım... "Arar" mıydım seni gecelerde. "Katar" mıydım gecemi gündüzüme... Yaş dolar" mıydı gözlerime. "Yazar"mıydım satır satır yüreğime. Şiir eder" miydim seni hece hece. Dolar"mıydım seni dilime... Yazmazdı yaradan ömür sayfalarına seni sevgili diye... Sevdim işte şifa niyetine... Yoksa vazgeçerdim, Bir eyvallah deyip çekip giderdim... Dönüpte arkama bakmazdım bile...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben seni sevmekten hiç vazgeçmedim..!! Uyudum düşlerim sevdi seni.. Uyandım hayallerim.. Ben seni sevmekten hiç vazgeçmedim.. Bütün imkansızlıkları kuşanıp gitmene rağmen ..!! Yüreğime akın akın gelişini sevdim.. Silik bir hatıra gibi aklımda kalan gözlerini sevdim.. Kulağımda kalan en son sesini.. KİMSEYE BENZEMEYEN YÜREĞİNİ SEVDİM..!!

cemil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2021 30. kitabı
Peyami Safa
8/10 · 121,1bin okunma
Özlemek Kavuşmaya Yetmiyor"ki İki gözüm...!!
Laftan anlamaz, acıdan ders almaz bir yüreğim var benim; “Bu da geçer.” demeyi alışkanlık edinmiş… O da geçti, bu da, şu da… Bilmez yüreğim, aklı başında değil. Geçip gidenlerin adımları zedeledi seveceklerimi. Dünlerim, yarınlarımın ütülü ümitlerini boğazıma kadar ilikledi… Kendi kendime mücadele ettiğim, esrarengiz bir savaşım var benim. Bana kalsa, doğru olanı sevecektim. Düşmanı uzakta aramaya gerek yok; ben en çok yüreğimden çektim…