Kanadı kırılınca uçamıyor kuşlar, Peki yüreği kırılınca nasıl yaşıyor insan..? " . . ,, #Ey bahtımın ince esen rüzgarı !!.. ben sana "#gel" dedim.. "#yor" demedim' ki !!.. dallarıma bahardan müjdeler beklerken, ben sana "#es" dedim.. "#kır" demedim' ki !!.
Kayıt altına alınmayan yazılarımı
Sana adadım.____//
Telif hakları____//senin yüreğinin içindedir
Sözler bana ait olabilir;Fakat;_____//
İçerik SEN❤ ____konu SEN ❤
____//SeVdAm SeN".
Yokluğunun takvimini tutmuyorum
artık.
Biraz yorgunum...
Biraz kırgın...
Ve fazlaca yaralı...
Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama...
“İyiyimler” yamaladım dilime.
Tedirginim aslında,
Seni unutuyor olmak,
Hafızamı milyon kez zorlamama
rağmen
Yüzünü hatırlayamamak korkutuyor
beni...
Gel diye beklemiyorum artık,
Hatta istemiyorum gelmeni...
Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde.
Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum...
Benim derdim yeter bana banane...!
Alıştım mı yokluğuna...?
Vaz mı geçiyorum, varlığından...?
Tedirginim aslında,
Ya başkasını seversem...?
İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem...!
Çok şey sormayacağım,,,,,Yüreği yüreğime düşen imkansızım,, ,,,,
Söylesene sen hangi gecenin ,,,Şiirinde kopup düştün,,,,Bu deli şairin,,Gönlüne
_Mısra mısra okuyup,,,,Bitiremiyorum seni
Virgül/de takılıp,,,,,Nokta koyamıyorum❤❤