cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
SOL YANIMIN SAHİBİ............ Öyle Bi Yerdesin Ki..! Ne Bunun Tarifini Yapmanın Bir Mümkünatı Var Nede Bunu Anlatabilmeye Gücü Yeten Bir Kul. Anlatmaya Kalksam, Bilirim Ki Elime Yüzüme Bulaştırcam Her Bir Cümlemde. Sana Seni Seviyorum Desem Bile, Cümlenin Varlığı Anlatamazki Sana Olan Sevgimin Boyutunu. Şunu Sakın Unutmaki; Her Kalktığım da Sabahları Sol Yanımda Seni Hissediyorum SEN ÖMRÜM SOL YANIMIN SAHİBİSİN ♥......
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gözlerine renklerin vurunca, Ruhuna sarılıyorum... Al al yanaklarımda sevda konuşuyor Yeniden buselerin dolaşıyor Islanınca yağmurda saçlarım İçime, aşkın kıvılcımları düşüyor Sevdanın yeli estikçe tenime Yüreğime titremeleri sarıyor Ah Bir de anlatabilsem Dili olsa yüreğimin dili seven halimi Görebilsen duyabilsen Yanan yüreğimdeki ateşi
______Bir insana bağlı olmakla,,,bağımlı olmak, kıskanmakla,,,saplantılı olmak, onunla yaşamakla,,,, _________onsuz yaşayamamak ve bir insanı sevmekle, severek öldürmek arasında çok kalın bir duvar vardır.... _________Ve o duvarın üzerinde şu yazar,, İnsan sevdiğine ASLA kıyamaz,,
Sende tattım ben aşkı sevdayı, İlk kez bu kadar yandım, İnanmazdım önceden ne aşka ne sevgiye, Sen meylettin, döndürdün beni deliye, İyi ki de geldin Sen sevmeye değerdin.
Sana Sen hiç sevildin mi? diye soran olursa. Gönlünü dünya işleriyle kirletmeden Sessiz sedasız sevdasını yaşayıp, sevip giden biri oldu dersin... ❤❤