Seda

Seda
@cengseda
Âmalimiz,efkârımız ikbâl-i vatandır. 1283
"Herkes kendi hikayesinde, inandığı duadaydı..
Reklam
Benim bu titrek, kederli ellerimi yapayalnız bırakmıştı dünyada.
İnsan birinden ayrıldığında arkasında bıraktığını sandığı geçmişi, geleceğini fersah fersah geçermiş.
Eski aşklar, kötü hatıralar, onulmaz yaralar, insana kapanmaz boşluklar bırakırdı.
Bazı insanlar diğerleri gibi çabuk toparlanamıyordu. Bazı insanlar biten bir aşktan sonra sütten kesilmiş bir çocuğa dönüyordu ve dünya onları doyurmaya yetmiyordu.