Seda

Seda
@cengseda
Âmalimiz,efkârımız ikbâl-i vatandır. 1283
Galiba, sevdiğimiz kişiler mütemadiyen kırıp parçalasın diye kalp tasıyoruz. Bunu bilmeli, kabul etmeli ve normal karşılamalıyız.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Elma önemli :).
"Kadınlar olmasaydı, erkekler hâlâ cennetteydi!"
Jean Cocteau "Alkın tarifi yoktur, alametleri vardır" yazmış. Acayiptir, bazen, hatta çoğu zaman, aşkın alametlerini sevgilinin yokluğunda buluruz.
Tanrı bizi kalbi pörsüten sahte asktan korusun...
Okuyanın aksine, yazan yalnızdır...