Ceren cerrahoğlu

Bir insanı herhangi biri kırabilir ama bir tek en çok sevdiği acıtabilirmiş çok acıttığında anladım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Eğer sevda bu demekse ben vazgeçtim. Beni sevmeyin.”
“Üzerinde kötü damgası olan hiçbir şeye bağlanmamak gerekir. Bir gün insanı bırakır gider. O bizi bırakmadan biz gönlümüzden onu söküp atmalıyız.”

Ceren cerrahoğlu

, bir kitabı okumaya başladı
Beydeba
8.1/10 · 7,7bin okunma
“Eğer başkasının avuç içlerini öpersen dudakların kanasın.“