ceren erer

ceren erer
@cerenererr
Odamda beni kitaplarım bekler. bu yegâne tesellidir. #176874886
Yalnız kalmak istiyorum, yalnız, yalnız, yalnız!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yapayalnızlığın, tek başına kalmışlığın sonsuz acılar veren karanlık duygularıyla dolu vermişti birden yüreği.
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!
İçkide acıma ve duygu arıyorum ben... İçiyorum, çünkü çok acı çekmek istiyorum!
Ah sayın bayım, ah, her insanın, başkasının kendine acıyabilecekleri bir yanı olmalı!