sewa

sewa
@cerennie
(-_-) (◔‿◔)
Ellerini hiç tutmamıştım ama kalbi göğsümde atıyordu...
Reklam
Herkesin koşarak gittiği dünyada, olduğum yere çömelip kalmak istiyorum...
"Bir insana değer vermek, özen göstermek, onun kıymetini bilmek de bir kültürdür. Bunun bir eğitimi yoktur, kitaplarda da yazmaz zaten. Bunun yolu insan olmaktan geçer."
"Bir insana aşık olmak onu kalabalığın içinden çekip çıkarmak, çokluğun içinde tek kılmak ve sonra aynı hızla teklik içindeki çokluğu keşfetmektir."🌘🍷
Dışarıya kapanmak esasen içeri açılmaktır. Franz Kafka