elvan

Hepimiz deli doğarız. Bazılarımız hep öyle kalır.
Reklam
Vladimir: Ben seni hiç terk ettim mi? Estragon: Gitmeme izin verdin.
(...) bazen ve bugün beklentiye girmemek gerekir başarısız beklemelerin sonucunda (...)
Estragon: Ne kadar çırpınsan boşuna. Vladimir: Neysen osun. Estragon: İstediğin kadar yırtın. Vladimir: Aslı değişmez insanın.
Estragon: Bazen öyle anlar oluyor ki acaba ayrılsak daha iyi mi olur diye soruyorum kendime. Vladimir: Çok uzaklaşamazsın.
Reklam