Ben olsam Virgilius’un Fortunatos nimium’una si sua bona norint (iyiliği bilselerdi) yerine si sua mala nescient’i öğretirdim; kötülüğü bilmeselerdi kim bilir ne mutlu olurlardı!
Çocukluktan beri şunu ya da bunu yapmak istediğimizde, "yapamaz ki zaten!" lafı çevremizde tekrarlanıp durduğundan kim bilir ne engeller çıkartılmıştır karşımıza...