Sevgililer gününde kız arkadaşımla buluşup zaman geçirdikten sonra eve gelip bir demlik çay yapıp Knut'un "Açlık" eserini okumak çok güzel bir duyugu. :)))
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
kitap okunmak için en güzel mevsim sonbahar değil mi? cafeye gidip hafif kar yagarken Ahmet Hamdi Tanpinarin "Saatleri Ayarlama Enstitüsü" ndeki hayriyi ve aemineyi konuşmak ne güzel değilmi...