"Bir devlette başa geçenler, başa geçmeyi en az isteyenler oldu mu, dirliğin de, düzenin deen iyisi var demektir. Baştakilerin böyle olmadığı yerdeyse, tam tersine, ne dirlik vardır ne düzen."
Sayfa 238 - Filozofların başa geçmesini istemesini açıklarken.·Kitabı okudu