Henüz güçsüz ve devletin küçük bir görevlisi iken, size öğretildiği gibi, size düşman olduğunu yüzüne vuramaz miydiniz? Hep özgür olmanızın ve cumhuriyetin size sağladiği ayrıcalıkların karşısındaydı. Şimdi devletin en yüksek iktidar makamina geçti. Ya hâlâ nefretini sürdürüp sizlerin düsmani olarak kalirsa. Oylariniz başınizi belaya sokmayacak mı? Mademki değerli eylemleri layik olduğu makamdan daha aşağı değildir,öyleyse oylarinizi alabilmesi için size nazik davranması gerektiğini, size olan nefretini sevgiye cevirerek dost bir yönetici oImasinın önemli olduğunu söylemeliyiz.