Bilmem gecenin durumuna hiç dikkat edilmiş midir? Bir kez yeryüzüne o karanlık çöküp bir kez odanın kapısı, penceresi kapanırsa yalnızlığın ürkütücü kalbi sarmaya başladı mı dünya ile yoklugun hiç bir farkı kalmaz. Ne tarafa bakılsa her şeyi göz göremez , ses işitemez, dost ve düşman görünmez.