Seda Nur Ceylan

Seda Nur Ceylan
@ceylanseda
Kitaplar en iyi arkadaşdır
Babam beni dilek taşı olarak görüyor herhalde bütün bozuk paralarını bana veriyor çünkü
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Annem ile babama kısa süreli olsa da kalp kırızı yaşattığıma göre tekrar hayata dönebilirim 😊
Kafamın içindekileri bir sustursam kitap okuycam da
Şu an da neredeyse 1 aydır kitap okuyamıyorum ama inşallah şu kpss çalışma dönemim bir bitsin bir kütüphane dolusu kitap okuyacağım 😍
En büyük hayalim eşimle aynı kitabı okumak ve okuduğumuz o kitap hakkında tartışmak 😊