ABD geçmiş zaman da İngiltere den kaçan şu an da at hırsızları tabiriyle devlet kaçan üç beş çapulcunun toplanmasıyla ve oradaki yerli halkı zorla kendi topraklarından süren işgalci, işgalci olması normal zaten kendi ülkesinde şövalye ve kendi topraklarından atılmış ve şuanda zaten uyguladıkları politikaları o zaman da uygulamışlar parçala dağıt ve yönet