Bu saçma sapan TV de program ilk defa görüyorum ya bence bir kızın en büyük çeyizi kitapları olmalı masaymış sandalyemiş ya da perdeymiş perdenin kıvrımları çok muş yok hani boncukları çokmuş mutfağa uymamış halısı dikdörtgen değilmiş bu kadar saçma sapan bir TV programı görmemiştim ömrümde birde bunu oturupta izleyen insanlar var ben ilk defa gördüm böyle bir programın olduğunu 😳