o kadar güzel bir konu mahvedilmiş ki, tamamen internet şişirmesi ancak bomboş bir kitap...
kitabın sonunda öğrendiğimiz bir nedenden dolayı metro istasyonunda mahsur kalan liseli gençleri anlatan bir kitap. ancak yazar bu kadar güzel anlatılabilecek, gerçekten derinden iz bırakabilecek bir konuyu yazım şekli ve olayları anlatışıyla o kadar mahvetmiş ki gerçekten okurken birçok kez bırakmayı düşündüm. sonunda herkes gibi ağlamadım ve tamamen internet şişirmesi olduğunu bir kez daha anladım. ana karakterin iç sesiyle olan konuşmaları kitaplarda genel olarak hoşuma gitse bile burada o kadar basit bir şekilde anlatılmış ki okurken gerçekten o "cringeliği" hissedebiliyorsunuz ve "bu ne abi?" oluyorsunuz. kitaptaki ilerleyen olayları daha güzel bir şekilde kurgulasaydı ve anlatış şeklini güçlü tutsaydı konusu sebebiyle çok başarılı bir kitap olabilirdi. ancak söylediğim gibi kitap o kadar basit bir şekilde yazılmış ki bir ortaokul öğrencisinin kitabını okuyormuş gibi hissediyoruz. herkesin başına felaketler gelirken hala aşık olmanın onları kurtaracağına inanan iki liselinin hikayesinden başka bir şey değil.