Öncelikle kitap diğer yorumlardaki gibi Harry Potter havası taşımıyordu bana göre. Bir büyücülük okulunda yaşanan cinayeti araştırmaya gelen "normal" bir dedektifin katili yakalama sürecine ortak oluyoruz. Kitabın dili çok günlük, sade ve merak uyandırıcı. Çok hızlı bir şekilde okudum ve çok beğendim! Fantastik kısmından çok duygusal kısmı ağır basıyor. Daha iyi cinayet kitapları okudum ama belki de Yalancılar İçin Sihir'de işin içine farklı büyüler girdiği için çok beğendim bilemiyorum. 1-2 günlüğüne kafa dağıtmalık harika akıcı bir kitap arıyorsanız mutlaka okumanızı öneririm! Sihirle kalın
Benim sorunum bir şeylerin gitmesine izin vermemdi. İnsanların gitmesine izin veriyordum. Onlara nasıl tutunacağımı bilmiyordum - deniyordum ama ya çok sıkı ya da çok gevşek ya da arada bir yerde tutuyordum ve onlar gidiyordu. Hep giderlerdi.