Eğer iyiliğin bir nedeni varsa, o artık iyilik değildir; eğer iyiliğin bir sonucu, yani ödülü varsa yine iyilik değildir. Demek ki iyilik, neden ve sonuç zincirinin dışındadır.
Yakın zamana kadar Kiti'nin onu sevebileceği mutluluğuna inanma cesareti gösteremezken, şimdi Kiti'nin onu aşırı sevmesinden kendini mutsuz hissettiğini düşünmek ne kadar garipti!