Fujimoto'nun en iyi yapıtı Fire Punch. Zaten Chainsawman'i yazmadan önceki ününü kazandıran mangası. Şaheser, benim de en sevdiğim manga şu an. Özellikle sonu muazzam. Tavsiye ederim.
ulan gece gece yine hem midem bulandı hem ağlıcam geldi
madem karakter sevdiriyon
öldürme lan
ayıptır
günahtır
+
bu kızı sevdim ben
ezik olması cabası ayrı bi samimiyet katıyo
ayrıca
öbüşün artık denjiyle
tadım kaçık
o eski hava yok
SPOİ
zaten karakterlerin yarısından fazlası öldü
powerla aki de gidince
aga
olmamış
mutsuzum
tadım kaçtı
manga 11. ciltte bitmeliydi
ne gerek vardı şimdi devamına
pÜ
neyse yine de devamke
SPOİ
UYARISI
ve belki bu ve 10. cildi karıştırmış olabilirim
tamam şimdi
yorum:
Allah belanı versin makima dicem
boka dönüştün
o yüzden
sanırım
şu an bi içim soğudu
Ve ciddi ciddi denjim en rezil şeyi yaşadı
bi de gerizekalı köpeğin olmak istiyorum dedi
ama neyse sonra makimayı sindirdi
not: power öldü
hemde denjinin dgsini kutlamak isterken
bunda da ağladım
seninde allah belanı ver(me)sin mangaka yazar çizer her ne haltsan
gece 2 de şakır şukur ağlatan kalpsiz narsist mangakaya selam olsun
yapılır mı bu be
içim kıyıldı
ilk defa denjiyi o halde gördüm
akim zaten cidden en kötü şeyi yaşadı...
Allah belanı versin makima