Ey Tanrım! Böyle bir görüntünün olduğu yerde sadakat
Olamaz; doğruluğun, faziletin hatalı olduğu yerde
Güç de hatalı olmaz mı, ya da görünüşte zapt edilemez görünse de
Zayıf olduğu anlaşılmaz mı?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O halde mantığı olan kim söyleyebilir Monarşinin
Özgürlükçü olduğunu? Ya da kendisi yasalara uymayanın bize
Yasa getireceğine? Böyle biri bizim Efendimiz olamaz, böyle bir gücün
Bizi yönetmesine, bize hükmetmesine izin veremeyiz!
Kulaklarım ve gözlerim açık olarak onları izleyeceğim,
Ve onların içine benim hakemim vicdanı yerleştireceğim,
Onu dinleyecek olurlarsa gittikçe aydınlanacaklar
Ve sonunda ebediyen güvende olacaklardır.