Kitabı okumaya başladığım andan itibaren Mustafa Kemal Atatürk’ün bu kitabı neden önerdiğini anladım. Kitap basit bir anlatımla bir ülkenin nasıl gelişebileceğini ve daha fazla yol kat etmek için neler yapılabileceğini anlatıyor. Herkese önerebileceğim güzel bir kitap
İnsan ya geleneklere karşı koyup açık ve cesur yaşamalı, yahut da, inandığı bazı kıymetler varsa onlar için fedakarlık yapmalı. En çirkin şey ikisine birden sahip çıkan mürailiktir.