Anneme zaman zaman kızıp eleştirsem de ona hiç kıyamıyorum. Onun da ilk defa bu hayatı tecrübe ettiğini biliyorum. Hiç deniz görmemesine, gönlünce gezib dolaşamamasına, erken yaşta evlenerek ömrünü babama heba etmesine çok üzülüyorum . Keşke ben yok olsamda annem hayatını yeniden yaşasa, keşke göğü kucaklayıb verebilseydim ona.