EC♡

Kim olmayı isterdiniz?
Sadece tüm kalbimizle inandığımız şeyler hayatımızda gerçekleşebilir. Bu en başta kendimize dair neye inandığımızla ilgilidir. Kim olduğumuza dair düşüncemiz yaşadıklarımızı belirler. İsteklerimizi ancak tüm gücün dışarıdan bize ulaşmak yerine, içimizden dışarıya yayıldığını anlamaya başladıktan sonra gerçekleştirebiliriz. Böylece dış dünya her zaman iç dünyamızdaki bilincimizi yansıtır.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Gece isimli okura yanıt verildi
EC♡
Gece Amin 🤲❤️
Reklam
Kim olmayı isterdiniz?
Sadece tüm kalbimizle inandığımız şeyler hayatımızda gerçekleşebilir. Bu en başta kendimize dair neye inandığımızla ilgilidir. Kim olduğumuza dair düşüncemiz yaşadıklarımızı belirler. İsteklerimizi ancak tüm gücün dışarıdan bize ulaşmak yerine, içimizden dışarıya yayıldığını anlamaya başladıktan sonra gerçekleştirebiliriz. Böylece dış dünya her zaman iç dünyamızdaki bilincimizi yansıtır.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Gece isimli okura yanıt verildi
EC♡
İnşallah olursun, bende avukat olmayı isterim
Kim olmayı isterdiniz?
Çoğu zaman bizi engelleyen ya da gelişimimizi durduran insanları yanımızda barındırırız, çünkü bu duruma geçmişten beri alışığızdır. Belki bu enerjiyi anne babamızdan, kardeşlerimizden, tanıdıklarımızdan ya da daha uzak akrabalarımızdan görmüş olabiliriz.
Okyanus isimli okura yanıt verildi
EC♡
Umarım, her kes sağlığa önem vermeli tabiki de, ama sağlığımızı etkileyecek çok insan olur bazen hayatımızda, ve çıkarmak da zor oluyor maalesef. Ama katılıyorum size.
Sen kendin gibi milyonlarcasını geride bırakarak inançla ilerleyip hayatının en büyük ödülünü kazandın. Bu başarı sonuna kadar inançla, inatla, durmadan mücadele etmenin sonucudur. O halde şanssız ve başarısız değilsin.
Okyanus isimli okura yanıt verildi
EC♡
Amin inşallah, çok sağolun
Biriyle anlaşamıyoruz diye ailemizi, arkadaşlarımızı terk edip gidecek değiliz ya? Hayatımız boyunca melek gibi insanlar arayacağımıza hayatımızdaki insanları meleğe dönüştürmeliyiz.
Okyanus isimli okura yanıt verildi
EC♡
EC♡ hani diyorsunuz ya 90 lari özlüyor her kes, o zamanlarda telefon bu kadar gelişmemişti ve insanlar anin tadını cikararak yaşıyordular.