Reading slumptan cikmami sagladi. Uzun zaman sonra okudugum en iyi kitaplardan biriydi. Genelde kitaplardaki basrol kadin karakterleri sevmem ama Stella’ya bayildim. Ciftin uyumu olsun kitaptaki espriler olsun her seyi cok iyiydi. Yazarin diger kitaplarini da satin almayi dusunuyorum.