benim bu zamana kadar üstünü örttüklerimin tozunu bile aldık bu kitapla. öyle zorlandım ki okurken, bilmem kaç defa aldım elime, kabullenemedim cümleleri. kimi zaman umutla kimi zaman perperişan kalktım başından. hiç sanmıyordum bir kitabı böylesine sarıp sarmalamak isteyeceğimi. sevdiğim hatta birkaç defa okuduğum kitaplara çok rastladım, bu başkaydı. içinde ben vardım. kendini yapayalnız sanarken birden dostlar ediniyorsun. okuyana kadar asla anlamlamdıramadığın onca şeyi anlamlandırıyorsun. okurken sayfalarca not tutmuşum. birden gece yarısı kendimi balkona atmışım, nefessiz kalmışım ağlamaktan. işte öyle bir kitap. alıntı da bırakayım;
"hayatındaki her şeyin kontrolünü üstlenerek çocukluğunda yaşadığı kargaşayı tekrarlamaktan kaçınıyordu."