Ya tek kişiliktir bir yatak
ya yalnız yatılmaz; iki kişilik
ya tek taraflıdır bir aşk
o da severse; iki kişilik
Başka kaç kişiyi seversen sev
bir sevda yalnız iki kişilik
hele baş başa bir akşamda
masalar hep iki kişilik
Peki sen kimsin dediler bana
dedim üçüncü tekil kişilik
peki dostluk var mı dünyada
dedim dünya iki kişilik
çocuktuk çoktuk oysa
çok üzgünüm şimdilik..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimseye dilemezdim ben olmayı.
Ancak ben katlanabilirim kendime.
Bu kadar bilmek, bu kadar görmek ve
Hiçbir şey hakkında, hiçbir şey söylememek...”
#RobertWalser | Kimseye Dilemezdim Ben Olmayı