ciyoo_1334

ciyoo_1334
@cihankurt1313
"müslüm gürses"in "dediği gibi ne güzeldi umitlerim kırdı gitti sevdiklerim
ölmek için gencim ama yaşamak içinde hiçbir neden yok.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-nasılsın diye sormadılar sıkıntı yok zaten iyi degildim..
keşke yanimda olsaydın demiyorum isteseydin yanimda olurdun zaten.
-hayallerim tıpkı biber gazı gibiydi her seferinde gözlerimden yaş süzüldü.
-beni bitirmeye güçleri yetmezdi ama tek bir kelimeleri beni bittirdi..