ciyoo_1334

ciyoo_1334
@cihankurt1313
"müslüm gürses"in "dediği gibi ne güzeldi umitlerim kırdı gitti sevdiklerim
-hane sevdiklerim şimdi ise nerdeler düştüğümde bıraktılar birer birer gittiler aydınlığa koşarken karanlığa ittiler gülmek benimde hakkimdi ama fazla gördüler..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-belki bu şehirde son günüm olabilir ama çok anılarımı aldın benden"TESEKKURLER BITLIS"
-benim en kötü hikâyemin altında en çok sevdiklerimin imzası vardi..
-delirdigime emin misin doktor...?? -ya kaybettiğim aklım değil de umutlarimsa..??
-gözyaşıni görmezden gelene gülüşünü asla gösterme..