Hayata değer vermenin yolu , başkaları için şefkat duymanın yolu , her şeyi en derin şekilde sevmenin yolu bu yaşantıların sonunda kaybolacağının farkında olmaktır .
Dert ve hüzün , hepimizin sanki derisine yapışıp kalmış . Acıyla yatıp acıyla kalkıyoruz . Sanki kederi giymişiz elbise diye üstümüze . Ama bunda utanılacak bir yan yok . Utanılacak bir şey değil bu . Herkesin gözünü kör edemediler daha . Birçokları hala gözlerini açıp kapayabiliyor . Budala olan çeker o kadar.