Muhammed

Muhammed
@cikolatalisos
Kahretsin çok iyiyim.
Sabıkalı öğrenci
Evde doğdum çünkü fakirdik ve hastaneye gidicek paramız yoktuu
4 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Beni yalnız bırak tanrım, bir daha ihtiyacım olursa seni arayacağım." 🎶
Müzik
Muhammed
Çaldır kapat ona yazmaz o arasın