Merhaba Osman, nasılsın? Geçenlerde bir arkadaşım görmüş seni, bakkaldan sigara alıyormuşsun. Söylediğine göre sefil bir haldeymişsin. O kadarcık sürede sefaletini nasıl sezdi bilemiyorum tabii de doğrusunu istersen hoşuma gitti. Yani elbette iyi ve mutlu olmanı istiyorum ama aynı zamanda sürünmeni ve bensiz perişan olmanı da istiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bittim ben, bittim
Bıçakların karartmasında beyaz bir sütun.
Çekinmesi olmayan büyücünün kızıyım ben.
Sahte giysilerini çıkarıp el sıkışıyor köylüler.
Korudaki şu uzun beyaz sandık kimin, neyi başardılar, ben niye üşüyorum.
Elimden kayıp gitmesine göz yumdum her şeyin, adıma ve adresime
İnatla sarılmış otuz yaşında bir yük gemisiyim.
En yakın dostlarımdan çekip kopardılar beni.
Yeşil plastik yastıklı tekerlekli sedyede ürkmüş ve çıplak
Seyrettim gözden kaybolmalarını çay takımımın,
Çekmecelerdeki keten örtülerimin, kitaplarımın,
Ve başımın üstünden akıp gitti su.
Bir rahibeyim artık, bu denli temiz olmamıştım hiç.