Kitap konusu için bir şey diyemem. Konu olarak çok iyi bir konuda yazılmış. Yalnız çevirisi çok kötü bir şekilde yapılmış en azından bu yayından okumayın derim. Yazım yanlışlarıyla dolu ve aynı zamanda günümüzde pek kullanılmayan eski kelimeler ağırlıklı kullanılmış çevirisi yapılırken.