"Bence aşağılık kompleksi olanlar öyle davranır," dedi Zehra Hala. "Kendine güvenen, kişilik sahibi insanlar sınırlarını da bilir, aşkı da, sevgiyi de. Aşkına yanıt bulamadığı için başkalarına zarar verebilecek kadar gözü dönmüş olanların aşkla sevgiyle hiçbir ilişkisi yoktur bence. Kıskançlığın da hoş yanları vardır tabii, ama böylesinin değil."
İnsanlar, hangi önyargıyla, bir açıdan engelli olanın, başka açılardan da engelli olacağı kanısına kapılıyorlar? Oysa asıl kendileridi engelli olan; düşünme engelli...